Första advent!

Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera denna! förlåt carro och malin, detär ju för eran skull jag gör det :p

Okej, det har faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv så egentligen är det väl ingen större förlust ;)

Jag har börjat träna. och träna. och träna. Så nu är friskis mitt andra hem! samt skidspåren.
Igår så körde jag mitt första längdskidspass! det gick faktiskt över förväntan men idag har jag supersuperträningsvärk! men ont ska botas med ont (eller nått) så jag drog på mig skorna idag och drog till friskis och körde skiten ur mig på ett spinningpass. Härligt, och nästa vecka är det temapass och gäller för mig och svansbo!

Nu måste jag äta lite, för annars dör jag av hunger!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0